Godmorgon - Måndag

Tjenixen, allt bra? Här är det kanon, har precis skickat in en projektuppgift i Analys. Den gick riktigt bra, så jag är nöjd :). Nu ska jag skriva tre stycken disskussions frågor till seminariet i morgon i organisationskursen. Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid, då de senast ska vara inlämnade om en timme.

När det är gjort ska jag ta och bege mig till gymmet och göra lite nytta för denna kroppen. Kroppen tycker inte om mig efter denna helgen. Massa skräp och åter skräp. Skorper och bröd och smörgåstårta och chokladtårta och mycket mer.

Skorper är någoting som är väldigt farligt att börja äta, innehåller ingen näring över huvudtaget och bara massa tomma kalorier. Man kan äta oändligt många eftersom man inte känner mättnad.

Rygg idag, toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0