Igår och idag

Hej. 1 november idag? Eller? Tror det ialf, men orkar inte kolla. Blir gymmet idag, axlar, mage och intervaller tror jag står på schemat.

Dagen ser i alla fall ut såhär:

Matte, Matte och lite matte till.
Sen gymmet :)
Sen ingenting :)

Igår var en lång dag. Började skolan tidigt så var uppe redan vid halv 5, tog tåget vid 6 och var i skolan vid halv 8. Sen var det introduktion till Analys-kursen. Verkar bli en riktigt bra kurs. Läraren verkar ha koll på läget och är väldigt duktig på att lära ut och sånt, blir nog toppen. Därefter var det lunch, kycklinggryta med ris (för 75 spänn, dyrt att äta lunch i skolan :S) . Efter lunchen var det tags för Företagsorganisations-kursen, men hon som skulle hålla i den var sjuk, så den var inställd :/ Vi satte oss i alla fall och gjorde matte i stället.

Ska fortsätta med matten nu. Vill inte hamna efter nu, allt blir så jobbigt då.
Så nu blir det lite matte, sen ska jag gå och hämta min klocka som jag köpt samt böckerna till kurserna.
Sen blir det gymmet.

Så det ärbara att sätta igång.

Tänkte jag skulle försöka sälja lite kläder dessutom, har blivit lite överbelastad av kläder, och har ingenstans att försvara dom längre :( En klänning, använd en gång. Dock är den väldigt kort, till mig ialf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0