FREDAG!

Idag är det fredag, fortfarande ledig :) Dock sista lediga dagen :( Men det ska bli skönt när kurserna drar igång igen. Har varit duktig och beställt böckerna redan, brukar alltid vara sist med det, men nu är det redan gjort och dom kommer antagligen på måndag.

Tänkte jag ska ligga i denna läsperioden, och hela tiden läsa samma avsnitt i boken som de går igenom på föreläsningarna (dock säger jag så varje läsperiod, så vi får se hur det blir med det).

Jaja, gymmet nu. Tänkte först fixa lite med träningsmusiken. Har fixat spotify i mobilen (gratis de första 48 timmarna, sen 99kr/mån).

Nu googlar jag runt efter bra tränigsmusik, några förslag?

Nej, nu ska jag gå och träna rygg och basta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0