Go´kväll

Tjenare, trevlig höstkväll ikväll :) Har precis varit ute på en 7km lång promenad. Men en långsam sådan, vill inte belasta benhinnorna. Vill verkligen kunna börja springa imorgon. Har inte sprungit sen i torsdags.. så känner att det är dags snart :)

Imorgon kör dom nya kurserna igång, det betyder att det är slut på min semester :/ Skönt med ändå inte. Skönt att göra någonting om dagarna igen och träffa folk igen, sämre att skolan tar så mkt tid att träningen alltid kommer i andra hand.

Tänkte köra igång med formkoll också imorgon. Ska träna riktigt hårt nu under vintern :)

I alla fall, eftersom skolan tar så mkt tid har jag kommit på att jag kan äta middag på tåget påväg hem från skolan och dra direkt till gymmet sen. Sprar lite tid då. Annars är jag så hungrig när jag kommer hem att jag måste äta innan träningen och sen blir inte tråning av. Hamnar i någon slags mat koma:(

Men nu har jag som sagt en plan!

Blir mycket mat med imorgon. Frukost på tåget, lunch i skolan och middag på väg hem. Tror dock jag köper lunch i skolan. Gör så imorgon ialf, smidigast så.

Nu sitter jag och bleker mina tänder. Vita tänder är ett måste för att jag ska fungera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0