Uttittad

Hemma från gymmet nu. Började springa lite smått på löpbandet. Men vid första steget jag tog kände jag sån enorm smärta i mina benhinnor. Har förstått det tidigare att jag hade benhinneinflamation, igen!, men har försökt förtränga det och intala mig själv att det är träningsverk. Men nu gjorde det så ont att jag fick erkänna för mig själv att jag faktist får ta det lite lungt med benhinnerna.

Efter som jag antingen springer väldigt mycket, eller ingenting alls så blir det alltid väldig stor belastning för benhinnorna. Jag kan gå från att springa kanske 5 löparpass/vecka i flera veckor till att helt lägga av i en månad. Inget bra alls. Och nu har jag ont, igen.

Ställde mig på crosstrainern istället, ingen belastning för benhinnorna i alla fall :) Blev 35 minuter där.

Därefter bliev det ryggövningar.

Dock var där en kille, eller om man vill kalla han för det, en riktig obehanglig sådan. Han stirrade i alla fall konstant på mig, upplevde jag det som. I alla speglar jag tittade såg jag hans blick, han var alltid på maskinen brevid eller mittemot. Och jag är inte sån, folk får jätte gärna titta :) men inte när det blir för mycket. Kände tillslut att det blev väldigt obehagligt. Kändes som att gymmets väggar bara blev mindre och mindre och jag kunde inte gå någonstan för att undkomma hans blick. Tillslut tyckte jag det blev så obehagligt och jobbigt att jag fick gå därifrån. 

Blev både arg och ledsen för att jag gick. Arg för att jag för att någon annan fick mig att känna mig obekväm på mitt gym, där jag är för att träna. Usch... 

Ännu jobbigare var det att gymmet var nästan helt tomt.. var bara ett par andra som var där och tränade. Hädanefter tränar jag när där är många, då man kan försvinna i mängden.

Nu: Lunch 


Grymt snygg rygg (jobbar ditåt ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0