Ingenting alls

Ja, det var ett tag sen man var här inne. Kul att logga in emellan åt och kolla läget. Tiden rullar snabbare just nu än vad som önskas. Jag hinner inte bocka av saker i samma takt som nytt tillkommer. Listan blir med andra längre och längre. Livet består i nuläget av Matte, Logistik och Ekonomi och detta varvas i möjliga mån med träningen. Jobbiga ämnen just nu som består av många eximinerande moment. På fredag är det tre veckor kvar till Matte-tentan, något jag helst inte vill tänka på, det är en 15hp-kurs vilket betyder att vi har hållt på med detta sen oktober och nu ska det snart tentas av. Men fast än jag borde börja tenta plugga nu, så finner jag inte tiden till detta då vi har en kalyleringslabb som ska lämnas in imorgon, och nästa vecka har vi en annan labb som ska lämnas in och inte nog med detta men två dagar efter matte-tentan så ska ett projektarbete i logistik lämnas in och redovisas. Blir galen och känner att jag måste lägga upp någon slags strategi för de kommande 3,5 veckorna. Gör det IKVÄLL!

Förutom skolan, så går träningen bra. Har kommit in i bra rutiner och kör hyfsade pass som varieras lite efterhand :) Blir tre lopp i sommar, tjejmilen, midnattsloppet och lidingöloppet. Målet är väl 45-50 min/mil (gärna under 45, men vill inte sätta för höga mål.).

Dock varit lite dålig med löpträningen nu de sista veckorna. Blev sjuk för cirka två veckor sen och kände att jag förlorade mycket kraft under den veckan jag låg hemma. Var inte riktig mig själv när jag kom tillbaka och lite rädd för att gå upp i maxpuls då jag ville hålla mig borta från lunginflammation. Men imorgon efter mitt "morgonmöte" har jag ett inplanerat intervall pass, så hoppas att jag vågar ta ut mig riktigt ordentligt. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag göra en veckoplanering för de kommande veckorna och börja jobba lite med kalkyllabben.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0