Puuhh

Blev ett längre möte än vad som var planerat. Slutade för en timme sen och har precis fått i mig lite mat, Nu blir det gymmet, frågan är dock om jag ska vänta en och en halv timme, det brukar vara som värst med folk precis när alla slutat mellan 4 och 6.  Väntar nog en timme.. hinner smälta maten lite med då.

Dagens intervallpass är planerat såhär:

15 min cross trainer (mest för att värma upp benhinnorna, har haft extrema problem med dom tidigare)

Sen kör vi en uppvärmning på ca 10 min - löpning ca 6,0 min/km

Intervallet:

5 min -  13,5 km/h, 4:15 min/km
2,5 nervarv
4 min -  14.5 km/h 3:45 min/km
2 nervarv
3 min - 15,0 km/h 3:30 min/km
1,5 nervarv
2 min - 15,7 km/h
1 nervarv
1 min - 17.0 km/h
30 s

Har inte riktigt bestämt vilket hastighet jag ska lägga mig på än i intervallerna, men blir väll i runda slängar såhär :)

Kom på nu att jag måste ha med mig datorn till skolan i morgon vilket innebär att jag måste nerom stan och köpa en datorväska. Byter om och går direkt till gymmet sen :)

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0