Ohälsosamt

Just nu tar studierna upp största delen av min dag. Analystentan är på ingång. Fick panikångest i onsdags, började skaka och pulsen steg helt okontrollerat. Mycket att göra just nu och mycket som ska klaffa. Ohållbart i längden. Men vi kör på, det är fram till den 23 mars sen är det över. Då lungnar sig livet lite igen och man kan äntligen andas ut. Fredagen innan tentan, vilket även innebär nästa fredag, har jag bokat in mig på spa, hela dagen. Hur välplanerat var det i dessa stressiga tider då tiden inte räcker till? Allt funkar, bara jag kommer till ro och sätter igång. Men jag kommer inte till ro, jag är ingen människa som kommer till ro, aldrig. Gick upp 9, skulle börja plugga, nu är klockan snart ett och jag har inte börjat än.

Proriterade gymmet. Fel av mig, men skönt för kroppen.

Start!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0